Napisz opinię


0 / 30

Twoja ocena skala 1-5

0 / 1000
Dodaj opinię
Napisz recenzję 7i9.pl

7i9.pl Opinie 4.3 (476)

Wrotkowska 2
20-469
Lublin
814775594
opinie 7i9.pl
speedtest
4.3
476
Opinii

Dobrze

5 / 5
2020-02-14 00:33:34
Mariusz
W sumie wszystko poszlod gładko oprócz było trochę niedomówienia odnośnie odbioru przesyłki ale finalnie płytki przyszły za pobraniem były całe dobrze zapakowane
4 / 5
2020-02-05 19:46:34
Jowita
Dobry kontakt ze sklepem internetowym, płytki sprowadzane z Hiszpanii takie jak w zamówieniu OK.
5 / 5
2020-01-09 11:28:57
Zdzisław
Szybka przesyłka, mimo iż płytki na zamówienie. Towar dobrze zapakowany i bez uszkodzeń.
1 / 5
2019-12-26 21:53:17
Jeremiasz
Po zamówieniu towaru brak jakiejkolwiek informacji na temat zamówienia za strony sklepu. Po napisaniu maila (po 6 dniach od złożenia zamówienia) okazało się, ze towar jest niedostępny w stałej ofercie, jednak na stronie internetowej w dalszym ciągu można go zamówić tylko w wyższej cenie! Sklep tłumaczy się wycofaniem towaru z "oferty stanowej" i informuje o możliwości złożenia zamówienia z wyższej cenie. NIE POLECAM
3 / 5
2019-12-26 15:06:57
Wacław
Zamówiłem 3 rodzaje płytek, po czym po 4 tygodniach dostałem informację że 2 rodzaje z zamówionych płytek uległy uszkodzeniu i zamówienie nie może być zrealizowane w całości. Szkoda że bezczynnie straciłem miesiąc. Na plus jedynie to że firma bez problemu zwróciła pieniądze. Można to uznać jak bezprocentową chwilówkę, bo zapłatę za płytki uregulowałem miesiąc wcześniej.
5 / 5
2019-12-25 09:06:33
Herbert
Rzetelnie, na czas, paczka super zabezpieczona.
1 / 5
2019-12-10 23:03:40
Paweł
Zamawiałem sporo płytek, w sumie dwie palety (płytki różne zamówienie było kompletowane przez sprzedawcę). Do środka palety włożono kartony z popękanymi płytkami - niemożna było tego sprawdzić przy odbiorze przesyłki. Sama przesyłka dobrze zapakowana bez widocznych śladów uszkodzeń. Ewidentnie sprzedawca chciał wypchnąć popękane płytki i ukryć w przesyłce. Nie odpowiada na maile. Ogólnie NIE polecam.
1 / 5
2019-12-03 22:11:18
Elżbieta
Firma porażka bardzo słaby kontaktbył problem żeby się dodzwonić a zamówienie zrealizowane po ponad 3 tygodniach więc nikomu nie polecam.
5 / 5
2019-11-19 13:01:20
Zygmunt
Transakcja bez zarzutu, towar zgodny z opisem, szybka i sprawna wysyłka, polecam
5 / 5
2019-10-24 23:51:52
Hanna
Produkt który mnie interesował okazał się niedostępny.Obsługa bardzo miła,towar został sprawdzony na magazynie,a następnie u producenta.Niestety została zakończona już produkcja tej serii,więc zamówienie zostało anulowane.Ogólnie wszystko sprawnie załatwione.
1 / 5
2019-10-20 18:26:58
Kamil
Przed zamówieniem kafelek zapytałem w sklepie o dostępność - wszystkie były dostępne. 4 dni po złożeniu zamówienia otrzymałem informację, że: "Z przykrością informujemy, że podczas kompletowania zamówienia część płytek uległa zniszczeniu i nie będziemy w stanie zrealizować całości zamówienia, prosimy o informacje czy realziacja częściowa również Państwa interesuję." Po dalszym dociekaniu okazało się, że dostępne są tylko pojedyncze sztuki kafelek. Wszystkim, którym zależy na czasie szczerze zalecam omijanie sklepu długim łukiem
5 / 5
2019-10-17 14:51:39
Zofia
Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam sprzedawcę.
1 / 5
2019-10-02 09:25:35
Amelia
Towar zamówiłam ponad tydzień temu, po kilku dniach skontaktowałam się telefonicznie - Pani przyznała, że towar mają na stanie ale magazyn jeszcze nie wysłał, minęły kolejne dni i dalej nic, dobrze że wybrałam opcję za pobraniem
5 / 5
2019-09-23 09:20:57
Eryka
Witam, w tej firmie zamawiałam już dwa razy, wszystko sprawnie i szybko. Bez żadnych komplikacji. Polecam.
3 / 5
2019-09-18 15:00:39
Herbert
Moje zamówienie zgubiło się na magazynie i dopiero po mojej interwencji i kilku dniach opóźnienia do mnie dotarło. Gdyby nie problem z wysyłką, wystawiłabym 5 gwiazdek - płytki zostały bezpiecznie zapakowane, nie miały żadnych wad.
4 / 5
2019-09-13 15:01:31
Jadwiga
Mało informacji o przesyłce. Gdy zadzwoniłam do sklepu pan który zemną rozmawiał miał do mnie oddzwonić z informacją ale telefonu się nie doczekała. Po dwóch dniach dostałam smsa od firmy kurierskiej. Paczkę otrzymałam dziś. Dziękuję
2 / 5
2019-08-09 13:29:45
Zbyszko
Sklep sprzedaje rzeczy po cenie , która nie obowiązuje, potem tłumacząc winę systemu.
5 / 5
2019-08-05 14:15:15
Judyta
Szczerze polecam tego sprzedawcę. Można o nim mówić w samych superlatywach.
5 / 5
2019-08-01 19:39:57
Aniela
Polecam, sprawna i szybka wysyłka, towar zgodny z opisem, bardzo miła obsługa.
1 / 5
2019-07-29 20:14:23
Celina
zamówiłam towar 11.07.2019 , dzisiaj jest 29.07.2019 i jeszcze towaru nie otrzymałam, oczywiscie za towar zapłaciłam.
5 / 5
2019-07-24 09:43:10
Kornelia
Duży plus za szybkość realizacji, jakość płytek bez zarzutu. Polecam :)
5 / 5
2019-07-23 17:24:19
Bogusława
Szybka i sprawna realizacja zamòwienia
5 / 5
2019-07-17 09:40:56
Waldemar
sprawna realizacja, spełnienie mojej dodatkowej prosby, doskonały kontakt.
1 / 5
2019-07-16 16:00:23
Wojciech
Jedno opakowanie płytek było pęknięte w środku palety. Zauważyliśmy to 30 min po tym jak odjechał kurier. Kurier juz nie wrócił i sklep odmówił przyjęcia reklamacji. Zamówiliśmy w tym samym sklepie kolejną partie płytek i tym razem wszystkie były całe ale brakowało 4 opakowań. Sklep nie przyznaje się do pomyłki. Słabo.
1 / 5
2019-06-24 11:50:29
Eugeniusz
na płytki czekam już dwa tygodnie chociaż na stromie pisze ze termin realizacji to 3-5 dni. Dzwoniąc dostaje odpowiedz ze towar został wysłany lecz wciąż go nie ma...
5 / 5
2019-06-03 08:00:34
Eugenia
płytki super, dostawa na palecie i zabezpieczone polecam
1 / 5
2019-05-17 17:21:42
Mikołaj
Po co wystawiać nieosiągalny towar. Trzeba aktualizować swoje możliwości, a nie weryfikować dopiero po zamówieniu od potencjalnego klienta.
1 / 5
2019-05-14 19:05:42
Szymon
Już tydzień od dokonania płatności i nic
1 / 5
2019-04-12 09:56:19
Franciszka
Sprzedający nie czuje się odpowiedzialny za zamówienia zrobione w sklepie internetowym. Na zapytanie o zamówienie twierdzą, że w ogóle go nie ma, potem że jest na inny towar., w kolejnym kroku (po przesłaniu zrzutu z ekranu z zamówieniem i potwierdzającego maila od nich ze sklepu) informują, że to nie ich wina tylko informatyka, że mail z zamówieniem z systemu do nich nie dotarł. Przerzucają swoje problemy na klienta. W kolejnym kroku informują, że towaru który oferują nie maja a fabryka nie wie kiedy będzie robić kolejną serią - dodam, że dostępność sprawdzałam przed zrobieniem zamówienia na infolinii i sklep twierdził, że towar będzie dostarczony do 10 dni. Ja zostałam z połową kafli w kuchni w jednym kolorze i propozycją sklepu...że może inny kolor :). Dramat.
1 / 5
2019-04-06 13:43:29
Leszek
W ofercie było napisane iż realizacja ( dostępność towaru) od 3 o 5 dni . Upływa tydzień a zamówionego towaru nie mam, nie mam również żadnej informacji o dacie dostawy i przyczynach opóźnienia.
5 / 5
2019-04-05 10:19:49
Aldona
Bardzo solidna obsługa. Towar zabezpieczony.
2 / 5
2019-04-02 15:20:05
Klemens
Realizacja zamówienia fatalna.Na stronie był opis jaka kolekcja i kolor płytek. Przysłano płytki w innym kolorze. Złe opisy towaru w sklepie internetowym, które następnie usunięto. Rzekomo zdjęcia są poglądowe-brak takiej informacji na stronie. Chcąc reklamować towar-nie ma takiej opcji. Nawet już nie odpisują na e-maile.Jestem zmuszona przekazać sprawę do urzędu.
5 / 5
2019-03-29 14:12:38
Jolanta
Wszystko byłoby super, gdyby tylko przesyłka była wysłana zgodnie z opisem.
5 / 5
2019-03-23 13:09:52
Andrzej
Opinia jak najbardziej pozytywna. Dostawa w terminie, bez ukrytych dodatkowych kosztów.
5 / 5
2019-03-21 13:28:45
Filip
Bardzo dobry sprzedawca Polecam
1 / 5
2019-03-05 13:12:15
Milena
Sprzedają płytki ze skazami jako 1gatunek i liczą że minie termin zwrotu
1 / 5
2019-02-22 13:05:56
Józef
Ignorancja wobec klienta. Mimo telefonów brak informacji dotyczącej zamówienia jak również ciagłe wydłużanie czasu realizacji. Zamówienie ostatecznie anulowaliśmy.
5 / 5
2019-02-21 10:24:31
Bronisław
Super dostawca, błyskawiczną realizacja zamówienia, towar zgodny z opisem. Polecam!
2 / 5
2019-02-20 14:07:40
Sofia
Towar otrzymałam szybko, jednakże ze zwrotem jest duży problem, przesyłka zwróciłam 25.01.br a zwrot środków na konto otrzymałam 20.02.br. po wielokrotnych telefonach, masakra jakaś. W Biedronce poz 3 dniach zwracają (całkiem inna kultura) Informacji nie chcą udzielać tylko w kółko ta samą formułę. Odradzam zakup
5 / 5
2019-02-18 14:37:44
Norbert
Świetny kontakt ze sklepem, ekspresowa dostawa.
5 / 5
2019-02-12 16:13:29
Kamil
Bardzo konkurencyjne ceny. Otrzymałem towar bardzo wysokiej jakości w dwa razy niższej cenie niż w popularnym markecie budowlanym.
5 / 5
2019-02-06 16:27:06
Joachim
Wszystko super, zamówienie zrealizowane zgodnie z opisanym czasem oczekiwania, bezproblemowa dostawa
5 / 5
2019-02-06 07:20:11
Albert
dobrze. zawiadomili mnie bardzo szybko, że danych płytek nie ma.
1 / 5
2019-02-05 21:59:42
Aleksander
Nie polecam. Na stronie internetowej przedstawiony jest pełen asortyment, dostępny w sklepie. W momencie wyboru towaru oraz zapłacie okazuje się, że nie ma towaru. Zamówienie jest anulowane. Pozytywne w tym wszystkim jest to, że na zwrot pieniędzy nie czeka się długo. W moim przypadku ok. 3 dni
5 / 5
2019-02-01 14:51:52
Ziemowit
Bardzo dobry kontakt szybka realizacja
3 / 5
2019-01-30 00:15:50
Arkadiusz
W sklepie nie było zamówionego towaru więc nie mogę się wypowiedzieć na temat produktu. Nie wiem w jakim celu wystawiane są produkty, których nie ma w sklepie.
4 / 5
2019-01-24 12:35:27
Kinga
Jeżeli chodzi o dostawę to na stronie było że dowar dostępny od ręki i dostawa w ciągu 3 dni a okazało się ze byl po 12 dniach roboczych
3 / 5
2019-01-22 12:54:22
Brunon
Nie mogę ocenić sklepu i towaru ponieważ nie było w sklepie zamówionego przeze mnie towaru. Pieniądze zwrócono mi to plus.
1 / 5
2018-12-10 10:01:36
Wieńczysła
Towar miał być dokładnie tydzień temu (potwierdzone w rozmowie telefonicznej ze sklepem). U sprzedawcy obowiązek dostawy 14 dni, czekam ponad 20!!!! Fachowcy czekają, towaru nie widać. Po co kłamać na infolinii, że towar zostanie wysłany?!?! Jakbym wiedziała że towar nie dojdzie to bym ludzi odwołała. TRAGEDIA. BARDZO ODRADZAM
5 / 5
2018-12-06 12:22:56
Ziemowit
Pierwsze zamówienie nie zostało skompletowane jak należy, ponieważ na stronie jest / był błędny przelicznik paczka / m2 płytek. Sklep reklamacje przyjął, zrobił mi indywidualne zamówienie i wszystko znalazło szczęśliwe zakończenie. Transport dobrze zabezpieczony, towar zgodny z oczekiwaniem.
5 / 5
2018-11-28 18:09:37
Karol
Polecam! Na pewno skorzystam ponownie.
5 / 5
2018-11-23 11:13:50
Antonina
Wszystko zgodnie z opisem na stronie www.
1 / 5
2018-11-07 14:45:57
Wacław
Przed dokonaniem zamówienia oczywiście sprawdzam dostępność towaru - sklep potwierdza - cytat: ".. Na pewno będą..." , po zamówieniu termin przesuwa o tydzień - niby OK, ale potem brak kontaktu i podania terminu realizcji. Jak widzę zawiedzionym w taki sposób klejntom w odpowiedzi WKLEJA taki sam tekst - a wystarczy dawać od razu jednoznaczną odpowiedź - nie wiemy czy i kiedy bedzie towar - tak jak inni to rzetelnie robią.
1 / 5
2018-10-27 17:52:32
Greta
oferują płytki, których nie mają, UWAGA, bo można się przeliczyć. uważajcie też na drugi transport.
1 / 5
2018-10-27 11:01:01
Weronika
UWAGA ! oferują towar którego nie mają, zaprojektowaliśmy łazienkę pod wymiary ich kafli, kupiliśmy przez internet ( sklep ) stany magazynowe były, zamówienie przyjęte, od razu opłaciliśmy. W trakcie oczekiwania na dostawę dzwonią i mówią, że nie ma bo "wyprzedane" masakra. projekt łazienki musieliśmy zmieniać, żeby nie ciąć płytek. Kasę oddali ale nie przejęli się moim problemem, dlatego nie polecam - uważajcie.
5 / 5
2018-10-16 23:28:35
Ziemowit
Bardzo dobry kontakt ze sklepem. Przesyłka dobrze zapakowana. Polecam
5 / 5
2018-10-16 13:30:10
Natasza
Polecam , produkt zgodny z zamówieniem wysyłka tak jak w opisie .
5 / 5
2018-10-12 15:21:26
Arleta
Po złożeniu zamówienia po 12 dniach otrzymałam kafelki , jestem bardzo zadowolona ,kafelki całe i bardzo ładne . Polecam sklep oraz płytkę Emigres beige lapatto ,jest piękna i tania.
1 / 5
2018-10-09 18:28:23
Alfred
Zgodnie z opinią innych sklep sprzedaje płytki których nie posiada mimo że przez infolinię zapewnia ze towar jest od reki. Zwrot pieniędzy otrzymałem ale czas stracilem
5 / 5
2018-10-05 16:29:55
Beata
Wszystko zgodnie z opisem; czas realizacji ,oraz zgodność towaru z opisem.
4 / 5
2018-10-03 14:50:43
Błażej
Kontakt telefoniczny dobry, następnego dnia po złożeniu zamówienia był telefon, że jednych płytek nie ma na stanie i czy anulować zamówienie, czy tylko część. Po 3 dniach dostałem zwrot na konto za płytki, których brakowało+transport. Dostawa szła 2 dni - z Lublina do Warszawy to trochę dużo, ale przewoźnika nie pamiętam.
2 / 5
2018-10-01 09:49:44
Adrian
W trakcie zamawiania nie ma informacji , że towar jest niedostępny.
1 / 5
2018-09-27 12:45:36
Żaneta
Fatalnie! 1 września złożone zamówienie, 3 września potwierdzona płatność przez sklep z informacją, że przesyłka dotrze w ciągu 10-12 dni roboczych. Przesyłka dotarła dopiero 25 września z czego jedno opakowanie gresu na podłogę dotarło potłuczone. Od 22 września mamy remont łazienki, prace na zaawansowanym etapie i zostaliśmy bez gresu na podłogę. NIE POLECAM!!!
5 / 5
2018-09-21 10:26:38
Aga
Szybka realizacja - 2 dni od zamówienia. Zamówione płytki bezpiecznie opakowane. SMS-owe potwierdzenie dostawy od firmy przewozowej. Bezproblemowy kontakt telefoniczny z kierowcą, dowóz umówiony na godzinę. Możliwość sprawdzenia stanu przesyłki przy kurierze. Jestem zadowolony!
5 / 5
2018-09-14 11:00:08
Daniel
Materiał zgodny z zamówieniem i w umówionym terminie - czyli wszystko ok
5 / 5
2018-09-09 20:02:01
Lucjan
Wszystko sprawnie godne polecenia
1 / 5
2018-09-03 19:13:24
Przemysław
Otrzymałem płytki na palecie dobrze zabezpieczone na czas transportu. Pomimo to jedna z paczek jest uszkodzona, ale ewidentnie na magazynie, a nie podczas transportu na co wskazuje uszkodzone opakowanie, zaznaczam tylko jedno! Jednak sprzedający zamiast wymienic towar żąda spisania protokolu uszkodzenia z kurierem.
1 / 5
2018-08-30 13:43:05
Jerzy
nie polecam sklepu. przed zakupem zadzwoniłem do sklepu z pytaniem o czas realizacji konkretnych płytek i zostałem poinformowany, że otrzymam zamówienie do 14 dni. Po tygodniu od zakupu otrzymałem informację, że muszę czekać 6 tygodni, a po kolejnym tygodniu otrzymałem informację, że jednak płytka została wycofana ze sprzedaży... Jedyny plus, że pieniądze szybko zwrócili.
5 / 5
2018-08-27 09:28:46
Marlena
Dobry kontakt na infolinii w sprawie dostępności towarów, polecam
1 / 5
2018-08-24 12:18:50
Edward
Na żadnym etapie realizacji zamowienia nie otrzymalam informacji, ze za wniesienie zamowienia do domu - 1 p. bede musiala zaplacic. Obecnie jestem w sytuacji, ze za 30 min bedzie kurier z 85 kg paczką...a ja jestem sama w domu, w ciązy. wiec nie jestem w stanie tego wniesc ani nawet mu pomoc. Za transport zaplacilam 89,90 zl... czy nie czują się panstwo zobowiązani informowac o tym klienta (ze przesylka nie zostanie wniesiona) albo za taka cene zapewnic jednak to wniesienie??? Kurier nie chcial tez zmienic godzin dostawy na popołudniowe, gdy ktos poza mna bylby w domu. nr zam. nr ZAM/6398
2 / 5
2018-08-22 19:43:19
Lidia
Sklep nie uznaje reklamacji. Otrzymujemy szczelnie zaplanowaną paletę a po rozpakowaniu okazuje się, że niektóre płytki są popękane. Towar niby dostępny od ręki a później czekamy na dostawę z Hiszpanii. Drugim razem wybrał bym inny sklep.
5 / 5
2018-08-22 09:48:22
Emilia
wszytsko super sprawnie, gorąco polecam!
5 / 5
2018-08-18 07:15:51
Daria
Towar ok. Trochę długi czas oczekiwania. Odnoszę wrażenie, że wszystko ruszyło się dopiero po moich telefonach.
1 / 5
2018-08-16 19:08:08
Amelia
Kompletnych brak terminowości i kompetencji pracowników. Zastanówcie się 3 razy i znajdżcie inny sklep. Ten to porażka.
1 / 5
2018-08-16 19:05:20
Aniela
Masakra. Ostrzegam przed tą firmą ! Najbardziej nieprofesjonalny sklep i obsługa z jaką przyszło mi się kiedykolwiek zmierzyć. Po ponad dwóch tygodniach opóźnienia w wysyłce towaru, płytki przyszły niekompletne, a 90% było zbitych. Nie zostały w żaden sposób zabezpieczone do transportu.
5 / 5
2018-08-08 09:46:13
Żaneta
zgodnie z umówionym terminem a nawet wcześniej
1 / 5
2018-07-18 16:20:50
Wiesława
sklep masakra najpierw czekali na zaliczke a jak wplacilem zaliczke napisali ze wybranych plytek juz nie produkuja a w ofercie bylo ze to nowosc
4 / 5
2018-07-12 18:21:23
Robert
ok, musiałem reklamować (nie z winy sklepu chyba) nie robili problemu. polecam
5 / 5
2018-07-08 10:10:36
Bartosz
Wszystko w najlepszym porządku. Płytki dobrze zapakowane.
5 / 5
2018-07-06 09:47:45
Pola
Bardzo dobry kontakt ze sklepem. Płytki zostały wysłane bardzo szybko. Kilka dojechał pękniętych, ale takie rzeczy się zdarzają. Firma przewozowa również wywiązała się bardzo dobrze. Polecam ten sklep!!!
5 / 5
2018-07-03 16:59:04
Franciszka
Jedyny sklep, w którym otrzymałam płytki wycofane z produkcji. Transakcja bez zarzutu, na bieżąco informacje o dostawie,polecam.
1 / 5
2018-07-01 23:32:18
Bernadeta
po co sprzedawać coś czego się nie ma. i wmawiać że producent tych paneli nie produkuje, jak 2 tygodnie wcześniej inny sklep zamawiał mi je od producenta z Niemiec.
5 / 5
2018-06-27 21:28:01
Zdzisław
Piątka z plusem dla sklepu za rzetelną informację, szybkość dostawy i zgodność z opisem. Płytki z tej samej serii produkcyjnej. POLECAM.
1 / 5
2018-06-27 10:18:29
Grzegorz
Zamówiłem płytki 2 miesiące temu. Dostałem informację, że czas oczekiwanie to 6 tygodni max. Teraz dostałem maila: "dziękujemy za złożenie zamówienia. Niestety po dokładnym sprawdzeniu stanów magazynowych w fabryce z przykrością informuję, że płytki te są towarem niedostępnym i nie mamy możliwości ich zamówienia. Z przykrością musimy anulować Państwa zamówienie. Gdyby interesował Państwa jakiś inny towar z Naszej oferty, prosimy o wcześniejszy kontakt, w celu potwierdzenia dostępności i ustalenia dogodnego dla Państwa czasu realizacji zamówienia. W związku z zaistniałą sytuacją, mogę zaproponować rabat -50% na usługę transportową na kolejne zamówienie" Brawo! Proszą o kontakt w przypadku zamówienia czegoś innego w celu sprawdzenia dostępności. Ostatni raz sprawdzali i czekałem 2 miesiące na towar, którego potem nie dostałem. No dobrze, że za drugim razem chociaż napisali "po dokładnym sprawdzeniu", za pierwszym razem chyba niedokładnie sprawdzili. Uff.. Płytkarz umówiony, wszystko zaplanowane, a firma robi Cię w konia i jeszcze łaskawie oferuje zniżkę kilkadziesiąt PLN w ramach rekompensaty. Serio?!? Trudno mi wyobrazić gorszą obsługę klienta. NIE POLECAM!
1 / 5
2018-06-25 11:43:17
Oliwier
Towar dostępny na stronie okazał się po kilku dniach niedostępny i musieliśmy anulować zamówienie.
5 / 5
2018-06-23 20:07:49
Eugeniusz
Wszystko było ok. Dobry kontakt
5 / 5
2018-06-21 15:18:12
Fryderyka
Cena za płytki w 7i9 była dwa razy niższa niż w markecie budowlanym. Fakt, że mają świetną stronę internetową dodatkowo uzasadnia maksymalną notę
5 / 5
2018-06-21 11:56:47
Tamara
Bezproblemowe zakupy. Polecam .
5 / 5
2018-06-21 11:47:29
Natalia
Ekspresowa realizacja zamówienia, super ceny....
5 / 5
2018-06-15 16:39:09
Marzena
polecam konkretna obsluga i kontakt
4 / 5
2018-05-30 12:23:10
Zygmunt
Zmieńcie kuriera i wprowadźcie mozliwosc płatności ratalnej. Na stronie jest w rzeczywistości brak...
5 / 5
2018-05-21 14:39:30
Kajetan
Wszystko tak jak było w zamówieniu, jestem bardzo zadowolony.
1 / 5
2018-05-18 09:54:38
Tobiasz
Mimo dostępności towaru na stronie oraz potwierdzeniu dostępności przez telefon, po złożeniu zamówienia i wpłacie pieniędzy sklep odpisał, że towar wycofano z produkcji! Jedyny plus to że szybko zwrócili pieniądze.
5 / 5
2018-05-17 12:31:20
Gerard
Wszystko w jak najlepszym porzadku
5 / 5
2018-05-08 19:20:17
Brygida
Czekam na zamówienie , ciekawa oferta cenowo.
5 / 5
2018-05-04 12:21:57
Lidia
Zakupy bardzo udane, dobry kontakt, szybka wysyłka, konkurencyjne ceny, zero problemów :) Płytki doszły po kilku dniach, ale w przypadku ceramiki nie ma co liczyć na dostawę w 24 czy 48h, bo przeważnie są ściągane od producenta, wiec musi to tyle potrwać. Kurier dzwonił wcześniej i przyjechał o umówionej godzinie. Z zakupów jestem bardzo zadowolony i zdecydowanie polecam ten sklep :)
5 / 5
2018-05-01 22:53:12
Izydor
Z czystym sumieniem polecam - płytki dotarły do mnie bardzo szybko , mimo że były robione na zamówienie . Świetny kontakt , bardzo sprawnie udzielono mi odpowiedzi na wszystkie pytania .
5 / 5
2018-04-27 13:12:14
Łucjan
Sprawnie, dobrze zapakowane, dobra jakość
5 / 5
2018-04-27 11:40:11
Stanisława
Towar dotarł wszystko jest OK.
5 / 5
2018-04-24 13:02:13
Anna
Wszystko zgodne z zamówieniem i bez problemów
5 / 5
2018-04-24 10:14:51
Maria
pozytywnie, łatwy kontakt i wysoka kultura osobista, polecam
2 / 5
2018-04-22 18:20:30
Diana
6 dni roboczych na realizacje zamówienie do odbioru osobistego to stanowczo za długo. Problem z odbiorem i płatnością gotówkową w sobotę.
5 / 5
2018-04-20 19:03:38
Kinga
Polecam.Wszystko dobrze i szybko.
1 / 5
2018-04-03 20:01:39
Juliusz
Sklep naprawde bardzo slaby. Z rozmow i emaili ewidentnie wynika ze nie wiedza jakich terminow sa w stanie dotrzymac. Towar zamowilem 16 marca i juz nastepnego dnia potwierdzilem telefonicznie ze termin podany na stronie tj. 3-5 dni roboczych zostanie zachowany. Oczywiscie to sie nie stalo i nikt nie poinformowal mnie o opoznieniu zamowienia. Dopiero po kontakcie telefonicznym poinformowano mnie ze dostawa bedzie opozniona ale wysylka nastapi 26 marca. Oczywiscie nie nastapila a Pan na infolini na pytanie dlaczego poinformowal mnie ze towar u nich jest ale jest godzina 16:55 (sklep pracuje do 17:00) i dzis on juz konczy prace. Proba rozmowy z kierownikiem skonczyla sie tym ze ktos odlozyl sluchawke a przy probie dodzwonienia sie po godzinie 17:00 automat informuje ze juz nieczynne. Wkoncu po prosbach towar wyslali 27 marca i dostarczyli 29 marca czyli po 2 razy takim czasie ktory obiecywali i po 2 przelozeniach terminu. Generalnie nie polecam firma po prostu nie rzetelna i nie dotrzymujaca wlasnych terminow realizacji a do tego obsluga bardzo nie mila i nie szanujaca klienta.
5 / 5
2018-03-19 12:42:00
Sofia
Transakcja przebiegła sprawnie, dobre ceny. Polecam!
5 / 5
2018-03-06 12:28:37
Oliwier
Polecam serdecznie. Towar zgodny z opisem. Profesjonalna i kompleksowa pomoc ze strony sklepu, zamówienie przekazane do realizacji już tego samego dnia, kontakt na wysokim poziomie - sprzedawcy/doradcy klienta odpowiadali sprawnie na każde zadane pytanie i dostosowali przesyłkę do indywidualnych wymagań.
5 / 5
2018-02-26 17:20:21
Celestyna
Profesjonalnie , dobry kontakt, polecam!
5 / 5
2018-02-22 08:44:47
Waldemar
Towar dostepny od reki jednak bez problemu mozna umowic sie na dogodny termin. Jakosciowo kafle super i duzo tansze niz w markecie budowlanym. Jedyny minus za kilka uszkodzonych kafli (albo przy pakowaniu albo w transporcie). Kontakt ze sklepem i doradztwo na 5+ - przemily, cierpliwy i pomocny pan na infolinii.
5 / 5
2018-02-14 22:25:28
Józef
Personel był pomocny i szybko skorygował moją pomyłkę w ilości zamówionego towaru
3 / 5
2018-02-07 08:18:08
Ada
Zamówienie anulowane ale wszystko sprawnie.
5 / 5
2018-02-05 15:28:18
Wiola
wszystko sprawnie wybrałam towar na zamówienie więc czekałam dłużej ale zgodnie z umową
5 / 5
2018-01-29 20:16:04
Daniel
Super kontakt z klientem, szybka wysylka, do tego tanio, jestem pod duzym wrazeniem.
3 / 5
2018-01-23 12:07:19
Beniamin
Towar jest taki jak oczekiwałem ale czas dostawy trwał dłużej niż był w opisie bo nie było towary w hurtowni.
5 / 5
2018-01-22 13:11:37
Ilona
Towar bez zarzutu. Szybka dostawa, polecam.
1 / 5
2018-01-13 13:04:26
Romuald
Oferuja produkty, ktorych nie sa w stanie dostarczyc. Strata czasu.
5 / 5
2018-01-05 12:40:35
Radosław
Towar zgodny z opisem. Szybka realizacja zamówienia. Polecam
5 / 5
2018-01-02 08:00:30
Dalia
Wszystko ok. Bez problemu. Kontakt idealny. Paczka idealnie zapakowana. Polecam
5 / 5
2017-12-18 09:44:08
Sebastian
Bardzo sprawnie działający sklep. Polecam
4 / 5
2017-12-14 20:19:59
Oliwier
Jestem bardzo zadowolona z zakupu, jedynie komunikacja ze sklepem była trochę ociężała, dwukrotnie sklep nie zawiadomił o dniu przyjazdu kuriera, co było utrudnieniem gdy na towar czekała się dość długo.
5 / 5
2017-12-12 11:29:58
Tomasz
Jestem zadowolona z zakupu. Szybka obsługa, niezwłoczna dostawa.
4 / 5
2017-12-11 09:04:04
Liza
Polecam, w porządku, jestem zadowolony.
5 / 5
2017-11-29 13:00:16
Arnold
Polecam. Realizacja zamówienia i dostawa bez zarzutu.
5 / 5
2017-11-19 18:14:48
Lesław
Wszystko przeszło sprawnie i pozytywnie
5 / 5
2017-11-17 14:53:56
Romana
Towar perfekcyjnie zabezpieczony .Brakowalo mi tylko informacji odnośnie planowanego dnia dostawy .
1 / 5
2017-11-16 12:50:41
Romana
Zamówienie zostało anulowane po 2 tygodniach od jego złożenia. Moim zdaniem zamówienie nie powinno zostać przyjęte do realizacji, jeśli nie ma dostępnego towaru. Przez to jestem opóźniony z remontem o 2 tygodnie. Nie polecam!!!
5 / 5
2017-11-13 11:48:37
Lucyna
Nie mam zastrzeżeń do 7i9, dostałam od razu powiadomienie o realizacji zamówienia. Towar okazał się taki, jaki zamawiałam. Brakowało mi jedynie namiarów na kuriera, który dostarczał towar-transport (np.telefon). Nie wiedziałam, kiedy towar dotrze do mojego domu.
5 / 5
2017-11-12 10:26:38
Leszek
Wszystko zgodnie z zamówieniem
5 / 5
2017-11-03 15:17:28
Patrycja
Wszystki super!kontakt szybki i przyjemny, sluza pomoca,szybkie odpowiedzi, wszystko na tak!
5 / 5
2017-11-03 12:27:36
Alberta
Wszystko ogólnie ok. Towar przyszedł dwa dni później niz deklarowali na początku.
1 / 5
2017-11-02 17:17:52
Bronisława
Koszmarny sklep, szczerze odradzam zakup. Zamówiłam płytki, dostałam poinformowana, że przesyłkę otrzymam za 14 dni, byłam wyrozumiała bo płytki szły od producenta. Jednak otrzymałam jednie połowę zamówionego towaru a informację otrzymałam, że drugą otrzymam później. Kiedy zaczęłam dopytywać jak długo to dowiedziałam się, że za kolejne 2 tygodnie!!!!!!! A robotnicy czekają na płytki :( koszmar.
2 / 5
2017-10-24 15:22:21
Dariusz
Cena zamawianego towaru bardzo niska w stosunku do konkurencji. Niestety termin dostawy "do 5 dni roboczych" nie został dotrzymany. Musiałem dzwonić i dopytywać się o wysyłkę. zapewniono mnie, że jak tylko towar zostanie wysłany zostanę o tym poinformowany - również tego nie dotrzymano... tak więc paleta cegły przyjechała do mnie na budowę, gdy ja byłem w pracy - troszeczkę mi to skomplikowało odbiór.
5 / 5
2017-10-24 13:36:45
Eugeniusz
Wszystko super:) kontakt rewelacyjny. Towar na zamówienie i w małej ilości -to dla tej firmy nie problem. Polecam 100%
5 / 5
2017-10-24 13:06:34
Mariola
wszystko ok, dobry kontakt szybka realizacja.
5 / 5
2017-10-24 09:28:25
Apoloniusz
Polecam!!! Kontakt bezproblemowy. Towar otrzymałem wcześniej niż była informacja przy zakupie
5 / 5
2017-10-18 12:34:35
Konstanty
Bardzo solidna firma .Polecam!!!!!!!
5 / 5
2017-10-08 20:50:09
Halina
Szybko sprawnie profesjonalnie ,warci polecenia.
5 / 5
2017-10-07 09:19:40
Ernest
Rzetelna i solidna firma, panele przyjechały na czas, bez uszkodzeń ani braków. Bardzo dobre ceny, szczerze polecam
5 / 5
2017-09-13 09:19:35
Kazimiera
Szybko i profesjonalnie, duży wybór ceramiki, towar dostępny w magazynach
5 / 5
2017-09-07 23:00:53
Błażej
Profesjonalny kontakt. Mogę wypowiedzieć się tylko w samych superlatywach. Gorąco polecam!!!
5 / 5
2017-09-07 13:09:59
Edyta
Wszystko ok, dobry kontakt ze sklepem
5 / 5
2017-09-06 22:43:59
Roksana
Profesjonalna i uprzejma obsługa, szybka realizacja zamówienia, wszystko zgodnie z ustaleniami.
4 / 5
2017-09-06 22:33:03
Anna
Dość długi czas oczekiwania, ale towar w 100% ok.
5 / 5
2017-09-06 19:40:26
Karolina
Polecam, mimo małej pomyłki ze strony szybka realizacja zamówienia i szybkie odsłanie brakujące części zamówienia. Bardzo miła i kompetentna obsuga. A i ceny też konkurencyjne
5 / 5
2017-09-06 13:19:33
Mariola
Sprzedawca naprawdę godny polecenia, bardzo szybka wysyłka i cena bardzo konkurencyjna. Naprawdę polecam.
5 / 5
2017-08-31 11:24:07
Mieczysława
Bardzo sprawnie i szybko wykonane zamówienie.
4 / 5
2017-08-22 08:33:31
Liwia
Bardzo długi czas realizacji zamówienia, ponad 2 tygodnie.
5 / 5
2017-08-14 20:26:46
Sławomir
Wszystko w jak najlepszym porządku.
5 / 5
2017-08-14 15:00:42
Bartłomiej
Najszybsza dostawa spośród 3 innych sklepów internetowych z materiałami budowlanymi. Sugerowałbym rozszerzenie listy towarów, bo dobre ceny i szybkość dostawy skłaniałyby klientów do częstszych zakupów.
5 / 5
2017-08-14 15:00:42
Wincenty
Najszybsza dostawa spośród 3 innych sklepów internetowych z materiałami budowlanymi. Sugerowałbym rozszerzenie listy towarów, bo dobre ceny i szybkość dostawy skłaniałyby klientów do częstszych zakupów.
1 / 5
2017-08-09 14:40:31
Mariusz
Zapowiadało się nawet nieźle. Moja firma prowadzi m.in. sklep internetowy więc znając realia początkowo byłem pod wrażeniem jakości obsługi, konkurencyjnej oferty oraz cen, bezproblemowego kontaktu, etc. W zasadzie w sklepie internetowym 7i9.pl zamówiłem prawie wszystkie płytki jakich aktualnie potrzebowałem. Zostawiłem ponad 3,5 tys. zł i za pewne pozostałbym Klientem tego sklepu i polecałbym go znajomym, gdyby nie fakt jak zostałem potraktowany na sam koniec... A było tak: złożyłem zamówienie na dwa rodzaje płytek, z czego jedne dojechały praktycznie od razu zaś na realizację drugiego zamówienia miąłem zaczekać, zgodnie z informacją jaką otrzymałem od obsługi sklepu, do 5 dni roboczych. Minęło 12 dni roboczych i zacząłem się zastanawiać co z moim zamówieniem, zwłaszcza, że fachowiec rozpoczął już pracę... Okazało się, że jaśniepaństwo z obsługi Klienta pierwsze słyszą, że składałem zamówienie, pomimo, iż z historii korespondencji mailowej jasno i bez wątpienia wynikało, że zamówienie zostało złożone i dwukrotnie potwierdzone. Gdy już ogarnęli się w temacie poinformowano mnie, że zamówienie jest realizowane jednak nie potrafiono odpowiedzieć na proste pytanie, mianowicie: jak długo potrwa realizacja... Nie potrafili również udzielić mi odpowiedzi na pytanie ile trzeba czekać na odpowiedź. Po dwóch dniach... ktoś napisał mi, że sklep wycofuje się z realizacji zamówienia... Pełen profesjonalizm, a jak. Krótko to podsumuję, w dwóch słowach: porażka i żenada. Oto cała opinia moja na temat funkcjonowania i działalności sklepu internetowego: 7i9.pl
5 / 5
2017-08-09 07:47:11
Iga
Bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą, dostawa zgodna z zamówieniem w czasie.
1 / 5
2017-07-28 21:47:36
Maksymilian
Sprzedają produkty których nie mają w magazynie
1 / 5
2017-07-20 07:37:15
Olga
Zdecydowanie nie polecam tego sklepu. Nie dotrzymują terminu dostawy. Wprowadzają klientów w błąd oferując przy zamówieniu płytek klej do glazury gratis nie dostarczając go.
5 / 5
2017-07-10 17:51:09
Kalina
Polecam chcącym dostac to co zamowili.
1 / 5
2017-07-02 22:13:42
Magda
Brak informacji o terminach realizacji zamowienia
5 / 5
2017-06-30 12:03:11
Witold
Sprawna realizacja zamówienie, towar dobrze zapakowany.
2 / 5
2017-06-28 15:09:25
Zbigniew
Do tej pory brak wiadomości od firmy
4 / 5
2017-06-28 08:15:37
Stefan
jeszcze nie wiem -nie dostałem zamówienia -czekam
2 / 5
2017-06-27 16:22:56
Alfred
Długi czas oczekiwania, szczególnie na fakturę, o którą musiałem się dopraszać kilkukrotnie
5 / 5
2017-06-27 09:30:27
Longin
Zamówiłem, zapłaciłem, towar dostarczono. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami.
1 / 5
2017-06-23 20:42:19
Nastazja
niestety minęły 2 tygodnie i nie otrzymałam zamówionego towaru
1 / 5
2017-06-20 11:14:12
Lucyna
Bałagan nie wiedzą co maja obiecują i nie dotrzymują słowa
3 / 5
2017-06-19 17:44:19
Wojciech
Na razie jestem zawiedziony, towar miał być dostępny od ręki, dostałem maila, że wysyłka będzie w ciągu 4-5 dni roboczych od zrealizowania przelewu - minęły 4 dni robocze...
5 / 5
2017-06-19 13:40:57
Arkadiusz
dobra komunnikacja, produkt bez zarzutu
2 / 5
2017-06-19 09:16:38
Marcel
Do samego towaru nie mam uwag.Sam sklep oceniam pozytywnie. Jednak jeżeli nie zmienią firmy kurierskiej to więcej tam nie kupię.Kurier nie doręczył przesyłki na adres podany w zamówieniu. Podrzucił paczkę pod zupełnie innym adresem.Tylko przypadek sprawił że byli to moi znajomi i paczkę odzyskałem
2 / 5
2017-06-15 22:48:00
Anita
Absurdalne targowanie się o koszta przesyłki tylko po to, żeby po zakupie dostać informacje, że towaru i tak nie ma na stanie. Przynajmniej zwrot pieniędzy przyszedł od razu...
5 / 5
2017-06-08 10:02:30
Marcin
Wszystko wporządku tranzakcja przebiegła pomyslnie.
4 / 5
2017-06-04 13:44:38
Iwona
Plytki ok zgodne z opisem , klej rowniez dostalem tak jak bylo w opisie ...szkoda tylko ze zamawiajac plytki mrozoodporne na zewnatrz , dostalem klej do uzytku wewnatrz ,takze w zasadzie bezuzyteczny i musialem kupic osobno ...pozatytm ok ..polecam
1 / 5
2017-05-29 22:49:15
Aneta
W dniu 20.03.17r zakupiłam płytki ceramiczne w tym sklepie. Niestety towar po dzień dzisiejszy nie dotarł. Kontakt średni, nie zawsze odpisują, olewają sprawę. Każdą samemu szukać przesyłki, ponieważ twierdzą iż ich obowiązki kończą się w momencie przekazania towaru kurierowi- co nie jest prawdą. Napisałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zgłoszę oszustwo internetowe na policję.
2 / 5
2017-05-28 09:44:44
Anita
Nie aktualizują stanów magazynowych na stronie internetowej, przez co okazuje się, że nie mają towaru, który widnieje na stronie. Jestem rozczarowana
4 / 5
2017-05-25 17:40:41
Wiktor
dobry sklep wart polecenia innym.
5 / 5
2017-05-17 10:47:00
Gustaw
Towar zgodny z opisem. Błyskawiczna realizacja zamówienia. Poleca!!!
3 / 5
2017-05-11 14:41:26
Bożena
Witam, wpłata 20.04. FV wystawona 28.04. Towar wysłano 5.05.. Towar dotarł 9.05. Rozumiem, że w trakcie był majowy weekend i fatalnie ułożył się kalendarz dni roboczych, jednak trwało to trochę zbyt długo.
5 / 5
2017-05-09 09:49:26
Luba
sprawna obsługa, dobra komunikacja
2 / 5
2017-05-02 23:14:52
Diana
brak aktualizacji statusu realizacji zamówienia brak odpowiedzi na zapytania e-mailowe
5 / 5
2017-04-28 14:14:56
Roman
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu transakcji.
4 / 5
2017-04-24 12:54:19
Mirosław
Towar zgodny z opisem i w dobrej cenie. Komunikacja ze sklepem dobra mimo tego, że był mały problem z dostawą na dany termin to wszystko zostało wyjaśnione i pomyślnie sfinalizowane. Sklep polecam.
5 / 5
2017-04-11 16:49:57
Nastazja
Wszystko ok. Polecam ten sklep.
5 / 5
2017-04-11 11:33:29
Celestyn
cała transakcja przebiegła pomyślnie
5 / 5
2017-04-11 10:19:43
Dalia
Bardzo szybka dostawa, miły sprzedawca
1 / 5
2017-04-08 17:38:07
Błażej
proszą tylko o pochwały a od siebie nie dają za dłuż plus te ceny wygórowane naprzykład metr płytek który by mógł iść dpd lub dhl za 25zł idzie na palecie za 120zł PORASZKA.
4 / 5
2017-04-07 20:25:05
Sebastian
Trochę długo czekaliśmy na panele ale udalo się po 2.5 tyg cena ok ogolnie polecam
5 / 5
2017-04-07 15:34:11
Antoni
Firma godna polecenia, towar super
2 / 5
2017-04-05 10:13:56
Regina
Zamowienie z dnia 29.03.2017- paczka do dnia dzisiejszego nie zostala wysłana
2 / 5
2017-04-03 22:03:25
Tadeusz
Towar niezgodny z zamówieniem.pomylono płytki jednych bylo o 2 opakowania wiecej a drugich brakowało 2. Dodatkowo 4 szt płytek było luzem bez opakowania a co za tym idzie były porysowane. Nie polecam sklepu. Nie reklamowałem towaru iz doszedłem do tego podczas montazu do ktorego doszło ok. 3 tyg pozniej i nie miałem fizycznie na to czasu ponieważ fachowcy nie mogli czekać na wymiane
1 / 5
2017-03-31 10:39:08
Herbert
Bardzo słabo zorganizowani, nie potrafią się miedzy sobą dogadać jako pracownicy. Na przesyłke czekałem wieki. Towar wysłany niekompletny.
5 / 5
2017-03-29 12:07:38
Henryk
Sklep godny polecenia, miły kontak i bezproblemowa dostawa.
5 / 5
2017-03-21 13:56:39
Iwo
Wszystko ok. Towar zgodny z opisem i ca najwazniejsze najtanszy sposrod wszystkich sklepow
3 / 5
2017-03-20 09:03:55
Wiktor
czekałem miesiąc. W sklepie widnieje towar, fizycznie nie ma. Dopiero sprowadzaja. Czekanie miesiąc
5 / 5
2017-03-14 12:02:17
Konstancja
Polecam innym tę firmę. Towar wysłano szybko i zapakowany solidnie
4 / 5
2017-03-09 08:30:36
Lidia
Jestem zadowolony. Nie mam zastrzeżeń
5 / 5
2017-03-07 15:02:52
Izabela
Miła obsługa i szybkie załatwienie sprawy
3 / 5
2017-03-02 09:01:41
Monika
ponad dwa tygodnie oczekiwania na towar. dostawa paletowa (brak możliwości wyboru) - bardzo drogo za towar niezbyt ciężki, który można było wysłać w dwóch paczkach i duuużo taniej
5 / 5
2017-02-26 19:08:36
Fryderyk
Transakcja przebiegla bardzo dobrze. Dobra komunikacja, towar byl przeslany zgodnie z ustaleniami. Same plytki - super!
4 / 5
2017-02-21 11:20:39
Eliza
towar otrzymałem. Jednak paleta "dziobnięta" przez wózek widłowy przez co kilka kafli w jednym kartonie rozstrzaskane.
5 / 5
2017-02-21 10:39:57
Apoloniusz
Dobry kontakt ,profesjonalna obsługa.
5 / 5
2017-02-16 10:04:53
Sabina
Bardzo dobry kontakt ze sprzedający, kazde pytanie nie pozostalo bez odpowiedzi. Wszystko w jak najlepszym porzadku. POLECEM
2 / 5
2017-02-15 12:03:20
Bernardeta
Niestety zamówienie nie doszło do skutku (uszkodzenie przesyłki u nadawcy), przy czym informacja o tym dotarła do mnie dopiero po mojej interwencji.
5 / 5
2017-02-14 11:20:30
Eugenia
sklep godny polecenia, zostałam uprzedzona o ewentualnym dłuższym terminie dostawy. Jest kontakt ze sklepem w razie potrzeby.Wszystko przebiegało sprawnie.Polecam
5 / 5
2017-02-12 14:57:06
Dalia
Najwyższy poziom obsługi klienta.

Rzetelne opinie o 7i9.pl